Doorgaan naar hoofdcontent

Pak uw kans : Het verhaal van Kelly Olsen

Kelly OIsen
Vice-president van Morinda Holdings, Inc

Kelly Olsen is betrokken geweest in bij Morinda voor meer dan 27 jaar, gedurende welke tijd hij een distributeur, adviseur en verkoper was en ook diverse senior management posities bekleedde.  Zodra hij de kracht herkende van o.a, de Max, zette hij zich  voor 110% in voor deze geweldige kans. 
Kelly zegt: "Het was voor mij  werkelijk als het vinden van water in een dorre woestijn."Hij vertelt zijn verhaal :

Hallo allemaal!

In 1978, begon ik bij een levensverzekerings bedrijf dat een netwerk sales model gebruikte voor het verkopen van verzekeringsproducten. Het systeem was heel eenvoudig. Als vertegenwoordiger, was ik verantwoordelijk voor het behalen van de benodigde kwalificaties zodat ik de producten kon verkopen, daarna begon ik contact op te nemen met potentiële klanten. Eerst nam ik contact op met mensen die ik kende en daarna mensen die ik nooit eerder had ontmoet.

Ik werkte er elke dag aan en na verloop van tijd bouwde ik een klein bedrijfje op dat een inkomen voor mij creëerde. Ik had twee doelstellingen in mijn bedrijf. Ten eerste wilde ik mijn eigen klantenbestand ontwikkelen en ten tweede wilde ik andere vertegenwoordigers werven voor mijn bedrijf. Op deze manier kon ik profiteren van inkomsten uit mijn eigen werk en ook van het werk van de vertegenwoordigers die zich bij mijn team aansloten. Ik leerde om hen aan te nemen, te trainen en te ondersteunen. . . terwijl op hetzelfde moment ik mijn eigen persoonlijke klanten bleef opbouwen.

Dit was, zoals ik ontdekte in 1978, het basis ondernemingsmodel voor een Netwerk Marketing bedrijf. Het model was vrij nieuw in 1978, en door de jaren heen, hebben duizenden bedrijven gebruik gemaakt van dit ondernemingsmodel en miljoenen mensen over de hele wereld hebben hierin deelgenomen. Maar het lijkt mij dat door de jaren heen dit basis model in de war is geraakt. Er zijn altijd bepaalde mensen die dit prachtige ondernemingsmodel willen veranderen in een deelnemers-plan of spel. Als het op de juist manier gebruikt wordt kan Netwerk Marketing hoop en succes brengen aan mensen, maar als het op de verkeerde manier wordt gebruikt, zonder integriteit, zal het mensen teleurstellen en ontmoedigen.

Toen we Morinda opstartten in 1996, kozen we voor Netwerk Marketing als ons ondernemingsmodel. De reden was simpel. We hadden een revolutionair product dat enthousiaste mensen nodig had om haar verhaal te vertellen. We wisten dat het verhaal niet zou worden verteld als het product in een winkelschap lag. Netwerk Marketing werkt het beste wanneer het om een uniek product met een dwingend verhaal gaat. Dat hadden we en we groeiden snel.

Er is nog iets dat we hadden dat ons in staat stelde om snel te groeien. . . een eenvoudig systeem. In 1996 was het systeem:

1.            Vertel het verhaal
2.            Schrijf mensen in op Case Autoship
3.            Ontvang uw Fast Start Bonus
4.            Werven en bouwen van een organisatie

Het belangrijkste kenmerk van dit systeem was dat we één enkele, gerichte bindende boodschap hadden. Dit maakte ons sterk en verenigd. De eenvoud maakt het rein en zuiver.

Als ik nadenk over “The Spirit of ‘96”, komt deze gedachte iedere keer weer bij mij op. Hoe machtig we waren terwijl we ons concentreerden. Toen we een puur model hadden dat mensen tot ons bedrijf aantrok.Ons verhaal inspireerde mensen. Ons product veranderde levens. Onze belonings structuur motiveerde mensen en creëerde hoop.

TruAge:  Help het lichaam zijn eigen leeftijd onder controle te houden.

Zoals ik al zei in mijn recente updates, is het duidelijk voor ons dat onze boodschap zich door de jaren heen heeft ontwikkeld om ons in staat te stellen om bij dit "Destiny Moment" aan te komen in de geschiedenis van ons bedrijf. Een moment waarop we aan de wereld kunnen verklaren dat het het lot van Morinda is om iedereen uiteindelijk te helpen ontdekken, hoe het mogelijk is om het lichaam te helpen om zijn eigen leeftijd onder controle te houden.

TruAge Systeem: Het perfecte ondernemingsmodel voor succes

Onze hoofdproducten, Tahitian Noni, EXTRA en MAX, zijn uniek ontwikkeld en samengesteld om het lichaam te helpen zijn eigen leeftijd onder controle te houden. Al bijna 17 jaar stelt ons succesvolle compensatieplan IPC’s is staat om inkomsten te creëren. Het sleutelstuk is nu om een systeem op te zetten dat ons in staat stelt om te profiteren van deze geweldige nieuwe technologie en ontdekking.

Begin punt ---- Overtuiging ---- Aanbeveling
Ik wil graag dat u vertrouwd raakt met deze terminologie. Deze drie termen beschrijven het TruAge systeem precies en helpen u de eenvoudige progressie te begrijpen van de introductie van iemand op de website om te profiteren van een aantal nieuwe ongelooflijke bonussen.


Begin punt.
Herinnert u zich onze belofte voor een gerichte boodschap? Onze boodschap is: "Wat is uw TruAge?" Ik wil het duidelijk maken dat de kracht van ons systeem en de sleutel tot succes in dit systeem enthousiasme voor dit bericht is.

Stap 1.
Stuur nieuwe mensen naar www.TruAge.com. De website is ontworpen om mensen te informeren over AGE's en interesse in onze boodschap te creëren. Iedereen is geïnteresseerd in zichzelf jonger voelen. Wij profiteren hiervan en beginnen om aan hun interesse te voldoen op TruAge.com. De TruAge.com website creëert de behoefte om hun persoonlijke TruAge score te ontdekken.

Stap 2.
Ontdek uw persoonlijke TruAge Score. Woon een TruAge vergadering bij waar de TruAge scanner beschikbaar is. Kennis is macht en onze focus op het kennen van uw eigen AGE niveaus zal ervoor zorgen dat dit net zo belangrijk word als het kennen van uw cholesterolgehalte, BMI en bloeddruk. Dus in stap één, onderwijzen we mensen over wat AGE's zijn en waarom iedereen zich hiervan bewust moet zijn en moet begrijpen hoe belangrijk ze zijn voor onze gezondheid.

Stap twee geeft ons het persoonlijke vermogen om onze persoonlijke TruAge score te weten, zodat we meer openstaan voor het idee om onze AGE niveaus onder controle te houden. Dit leid natuurlijk tot een gesprek over hoe we het lichaam kunnen helpen on zijn eigen leeftijd onder controle te houden. Stap drie is de introductie van het TruAge pakket.

Het idee van het TruAge pakket is dat het de perfecte manier is om te beginnen met het gebruik van de producten die u zullen helpen met het onder controle houden uw AGE's. 

Overtuiging
Natuurlijk is ons doel om iedereen van de complete wereld van Morinda te overtuigen. Het begin punt is de ‘ingang’ waardoor elk nieuw persoon wordt voorgesteld aan Morinda door het TruAge systeem. Van daar, benutten we hun nieuwe kennis over AGEs om hen ervan te overtuigen om het beste rendement door middel van het CAS-programma te verkrijgen. CAS is de belangrijkste doelstelling van de overtuiging. CAS schept vertrouwen.
Aanmoediging
De laatste stap in ons systeem is om mentor en leider van onze eigen organisatie te worden. 

Het werkt omdat:

- De boodschap algemeen van toepassing is.
- De website wekt belangstelling, geeft informatie en creëert   nieuwsgierigheid.
- De scanner valideert ons onderzoek en geeft iedereen een fysieke ervaring met TruAge.
- Het TruAge pakket is de perfecte manier om te beginnen met het onder controle houden van onze AGE niveaus en om ons lichaam in staat te stellen om zijn eigen leeftijd onder controle te houden.
- Elk element is ontworpen om vertrouwen en geloof te creëren. Deze leiden tot stimulans.

Dit is een belangrijk moment. We gaan een nieuw tijdperk in van visie en groei. Indien u, tot nu toe, heeft aangenomen dat dit gewoon een promotie of jaarlijks thema is, moet u uw denken opnieuw beoordelen. Dit is net zo wereldschokkend als het was in 1996. Herken het en doe mee. We hebben nu al meer page-views op onze website; TruAge.com dan ooit te voren. De gemiddelde "lees tijd" voor bezoekers van onze website is bijna 5 minuten! 

Dit is meer dan ongelooflijk. Het komt erop neer dat onze boodschap massaal mensen aantrekt en wanneer ze op onze website aankomen, ze tijd besteden aan het leren van wat we willen delen met hen. U kunt vertrouwen hebben in dit systeem.

Ik hoop dat u, waar u ook bent, geluk en vreugde in uw persoonlijke en zakelijke leven vind. Ons bedrijf is aangedreven door kansen en deze kans is aanzienlijk. Onderschat het niet.

Het allerbeste!

Kelly Olsen

Reacties

Populaire posts van deze blog

De kracht van olijfblad:

Olijven: Iedereen kent olijven, en weet dat ze erg gezond zijn. Zo wordt er tegenwoordig ontzettend veel olijfolie geconsumeerd vanwege de cholesterol verlagende eigenschappen. Minder bekend is dat olijfboombladeren heel erg goed voor de gezondheid zijn.  Olijfboombladeren hebben namelijk verschillende gezondheidsbevorderende eigenschappen. De olijfboom: Duizenden jaren geleden al genoot de olijfboom traditioneel hoog aanzien. De bijbel beschreef hem als de 'boom van het leven'. En tegenwoordig wordt de olijfboom herontdekt als een gezondheidsherstellende, antivirale en antibacteriële zegening voor de mens. Olijfblad: Duizenden jaren geleden al genoot de olijfboom traditioneel hoog aanzien De Bijbel beschreef hem als de ‘boom van het leven’. En tegenwoordig wordt de olijfboom herontdekt als een gezondheid herstellende, antivirale en antibacteriële zegening voor de mens. Later werd het actieve bestand- deel in olijfbladeren geïsoleerd. Het was een fenol-verbinding, oleuropeïne.

Zakelijk Manuia:

Zakelijk Manuia: Hoeveel mensen kent u die : op zoek zijn naar een 2e inkomen op zoek zijn naar een uitdaging hun toekomst zelf willen bepalen   Geen investering  Geen voorraad  Eenvoudig en simpel concept   Mond-op-mond reclame : Team Manuia   maakt feitelijk gebruik van mond-op-mond reclame. Als u naar een film bent geweest die u geweldig vond, dan praat u er over. Als u geweldig gegeten heeft in een nieuw restaurant, dan praat u er over. U doet aanbevelingen aan anderen, maar helaas =  u krijgt daarvoor geen bonus. Hetzelfde doet u bij team Manuia.   U leert de producten kennen wordt enthousiast.Bijvoorbeeld u heeft veel last van migraine. U gebruikt de bioactieve juice en uw migraine verdwijnt.  U bent natuurlijk razend enthousiast praat er met anderen over. Zij gaan de producten ook proberen via U. U ontvangt een bonus voor uw mond-op-mond reclame. Geen verkopen maar sorteren : Als u een goede crime-film gezien heeft en praat er over, vonden sommigen dat maar niets. Anderen zijn w

De paddenstoel, een gezonde schimmel

Champignons, cantharellen en andere zwammen : In de herfst schieten buiten de paddenstoelen uit de grond. Veel soorten die je in het bos ziet staan, zijn helaas niet lekker, taai of zelfs giftig. In de winkel zijn hun eetbare soortgenoten gelukkig het hele jaar door verkrijgbaar. Er zitten veel voedingsstoffen en maar weinig calorieën in, dus de champignon en zijn familieleden zijn een gezond ingrediënt.  Paddenstoelen vind je op de groenteafdeling, maar eigenlijk zijn het geen groenten. Het zijn de vruchtlichamen van schimmels of zwammen. Vroeger werden ze geassocieerd met hekserij. Daar ontlenen ze ook hun naam aan: heksen en tovenaars hadden padden als huisdier en die zouden op een paddenstoel zitten. Ook benamingen als duivelsei, heksenkring en elfenbankje herinneren nog aan dit bijgeloof. De hoedjes en stelen die boven de aarde uitsteken zijn maar een klein gedeelte van de gehele schimmel. De schimmels bevinden zich namelijk grotendeels onder de grond, in de vorm van